was successfully added to your cart.

Winkelwagen

Stichting ACD springt in het diepe – LEKTOCHT 2018

By juni 13, 2018 augustus 29th, 2018 No Comments

Stichting ACD springt in het diepe!

Veel letterlijker dan dit kan ik het niet maken. Het motto ‘de longen uit je lijf lopen’ is algemeen bekend, maar omdat we als stichting nu eenmaal iedere mogelijkheid om bekendheid te genereren aanpakken, gaan we zwemmen!

Enthousiast als ik ben, zei ik uiteraard volmondig ‘JA’.

Shanna zei me ooit al eens dat als er een keer gezwommen zou gaan worden, dat ze dan wel van de partij zou zijn. Dat heb ik in mijn achterhoofd opgeslagen. En gelukkig maar, want onlangs werd ik benaderd door Team Myla lid Michiel of we het leuk zouden vinden om met Stichting ACD deel te nemen aan de Lektocht. Een zwemwedstrijd over twee kilometer in teamverband. Enthousiast als ik ben, zei ik uiteraard direct volmondig ‘JA’.

Shanna was gelukkig als geoefend zwemster nog steeds enthousiast, maar voor mijzelf bleek dat er werk aan de winkel was. Vol goede moed begon ik te trainen, maar helaas werd ik genoodzaakt te stoppen vanwege gezondheidsklachten. Het lijkt er echter op dat ik alsnog deel kan nemen. In ieder geval komt mijn voorbereiding voor de volgende marathon niet in gevaar.

Wij zullen in ieder geval aanwezig zijn bij de Lektocht met Team Myla! Ook daar zullen onze sportieve intenties niet onopgemerkt blijven omdat onze gedrevenheid ervoor zorgt dat we aandacht blijven genereren voor het onderzoek naar ACD. Of dat nu in het water is of op het asfalt maakt niet uit.

Wil je onze sportievelingen een hart onder de riem steken? Doe dat dan vooral en maak een kleine (of grote) bijdrage over via deze link: Doneren

Omdat ieder kind een eerlijke kans verdient!

Mathijs Lourens

Oprichter Stichting ACD