Doneren

Waarom doneren? Omdat ieder kind een eerlijke kans verdient! Geen ouder of kind hoort geconfronteerd te worden met de onmacht en onzekerheid die ACD met zich meebrengt. ACD is een zeldzame ziekte, maar als niemand wat doet, zal ACD zeldzaam blijven en zullen ouders afscheid moeten blijven nemen van hun kindje door deze verschrikkelijke ziekte.

Stichting ACD is een ANBI wat inhoudt dat giften belastingaftrekbaar zijn.

Laat een bericht achter in ons gastenboek. Vertel ons wie je bent waarom je hebt gedoneerd en wat je van de stichting vindt. Wij willen graag weten wie ons helpt met onze missie. Samen staan we sterk!

Laat ons ook even weten als je een initiatief wilt starten via info@stichtingacd.nl Wij willen daar uiteraard graag van op de hoogte zijn en wellicht kunnen wij helpen.

Bedrag