Gastenboek

Laat hier een bericht achter voor ons en voor andere bezoekers van Stichting ACD.

Inspireer ons, motiveer ons, deel een initiatief of laat ons gewoon even weten wat je vindt van Stichting ACD.

Laat een bericht achter

Velden met een * zijn verplicht.
Uw email wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsoverwegingen bewaren we uw IP adres.
Het is mogelijk dat uw bericht pas nadat wij deze goedgekeurd hebben geplaatst wordt.
We behouden het recht om uw bericht te wijgeren.
26 berichten.
Irene uit Meppel heeft geschreven op februari 8, 2018 om 5:48 pm
Lieve Jasmijn, je zou vandaag 5 jaar zijn geworden en ondanks dat ik jou nooit hebt gekend, weet ik al zoveel over jou. Je mama kende ik goed. En nog volg ik de blogs van je moeder. Die gaan veelal over jou en over je broertjes. Je wordt zo gemist en wat was je al zo sterk. Nu ben je een sterretje. Je schijnt elke dag licht naar je ouders en broertjes toe. Weet dat je herinnert wordt en dat je papa en mama de herinnering aan jou voor ons in leven houdt. Liefs,...
Nelie Springer-Zeeman uit Marken heeft geschreven op juli 30, 2017 om 10:41 am
Lieve Matthijs en Jessica, Namens Sylvia-Carmen -Els en Nelie net het boek besteld. Wat een verdrietige ervaring om jullie dochtertje Myla te verliezen. En wat moedig om middels het opzetten van deze site en het boek andere ouders tot troost te zijn en aandacht te vragen voor onderzoek. Wij vinden het ook bijzonder om jullie derde kindje Liva te verwelkomen op onze groep " de Blauwe Druifjes. Hopen er samen een fijne tijd van te maken. Namens ons veel kracht- liefde en vertrouwen toegewenst .
Christel heeft geschreven op juni 9, 2017 om 8:56 am
Lieve Mathijs en Jessica, het heeft even geduurd voor ik het boekje wilde lezen. (Want zo blijf ik op de been, niet te veel mee naar huis nemen) Maar wat is jullie verhaal mooi neergezet en wat heb ik moeten huilen, om jullie, maar ook omdat er veel vergelijkbare verhalen en momenten zijn geweest.. Ik wens jullie heel veel liefde. X
Tini van Vliet van eeringen uit Mijdrecht heeft geschreven op april 11, 2017 om 10:45 am
Lieve Mathijs wat een prachtig initiatief en wat fijn dat Iris van het R.M D het ons doorstuurde. Ik weet nu je boek de site enz. Ik wens je heel veel succes met de stichting,en jou en je gezin heel veel sterkte met de pijn en verdriet wat al het verlangen en gemis met zich meebrengt. Lieve groet Tini.
Stephanie de Kock Terpstra uit de Meern heeft geschreven op maart 24, 2017 om 7:51 am
Lieve Jessica, Mathijs, Alec enMyla Wat een verhaal, zo oneerlijk, zoveel liefde, warmte en kippenvel tegelijk, dikke tranen die nog langs mn wangen lopen nadat ik het boek in één keer uit had...... pffff. Wat een mooi en sterk gezin zijn jullie! Liefs, Stephanie
Roy Eckhardt uit Purmerend heeft geschreven op februari 19, 2017 om 8:18 am
Wij hebben het verhaal van Myla💜 verteld aan ons personeel. Zij hebben hun fooi gespaard. Wij hebben dat verdubbeld. Het is een kleine bijdrage vanuit GROTE harten. Wij blijven jullie steunen. Veel succes met dit mooie initiatief!