Gastenboek

Laat hier een bericht achter voor ons en voor andere bezoekers van Stichting ACD.

Inspireer ons, motiveer ons, deel een initiatief of laat ons gewoon even weten wat je vindt van Stichting ACD.

Laat een bericht achter

Velden met een * zijn verplicht.
Uw email wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsoverwegingen bewaren we uw IP adres.
Het is mogelijk dat uw bericht pas nadat wij deze goedgekeurd hebben geplaatst wordt.
We behouden het recht om uw bericht te wijgeren.
Irene uit Meppel heeft geschreven op februari 8, 2018 om 5:48 pm
Lieve Jasmijn, je zou vandaag 5 jaar zijn geworden en ondanks dat ik jou nooit hebt gekend, weet ik al zoveel over jou. Je mama kende ik goed. En nog volg ik de blogs van je moeder. Die gaan veelal over jou en over je broertjes. Je wordt zo gemist en wat was je al zo sterk. Nu ben je een sterretje. Je schijnt elke dag licht naar je ouders en broertjes toe. Weet dat je herinnert wordt en dat je papa en mama de herinnering aan jou voor ons in leven houdt. Liefs,...