Gastenboek

Laat hier een bericht achter voor ons en voor andere bezoekers van Stichting ACD.

Inspireer ons, motiveer ons, deel een initiatief of laat ons gewoon even weten wat je vindt van Stichting ACD.

Laat een bericht achter

Velden met een * zijn verplicht.
Uw email wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsoverwegingen bewaren we uw IP adres.
Het is mogelijk dat uw bericht pas nadat wij deze goedgekeurd hebben geplaatst wordt.
We behouden het recht om uw bericht te wijgeren.
Roelina uit Epe heeft geschreven op december 22, 2018 om 8:22 am
Voor de derde keer doneer ik rond kerst een bedrag aan het goede doel. En ieder jaar is dat omdat wij onze mooie dochter Jasmijn verloren aan ACD. Net zoals Myla, was ook Jasmijn een gezond ogend meisje, waarvan niemand van buiten zag dat het van binnen niet helemaal goed was. Kon men dat maar zien, vroegtijdig in de zwangerschap bijvoorbeeld. Daarom hoop ik met een kleine donatie dat we toch ooit zover zullen komen. Dat ouders, na ons, er wel vroeg van op de hoogte kunnen zijn. Ofdat er zelfs een kans op behandeling gaat bestaan. Voor jou Jasmijn, Myla en al die andere sterretjes. Zodat jullie er ook bij zijn deze kerst!